Hitta ditt drömjobb redan idag!


     Söker du nytt jobb?

Vi hjälper människor hitta nya möjligheter och vägar till framgång.

Lediga tjänster som advokat för kunds räkning i Stockholm!

Vi söker efter två engagerade och erfarna advokater för kunds räkning i Stockholm. Som advokat kommer du att ha en avgörande roll i att ge våra klienter den bästa möjliga rådgivningen och företrädandet i juridiska frågor.


Dina ansvarsområden inkluderar:

Ge rådgivning och representation till klienter i juridiska ärenden

Förbereda och genomföra rättegångar och förhandlingar

Utföra rättslig forskning och analys

Arbeta med andra advokater och jurister i teamet för att säkerställa en högkvalitativ juridisk service

För att vara en lämplig kandidat bör du ha följande kvalifikationer:

Juristexamen och godkänd advokatexamen

Erfarenhet av arbete inom advokatyrket

God kommunikationsförmåga och empatisk förmåga

Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team

Goda kunskaper i både muntlig och skriftlig svenska och engelska

Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor, samt möjlighet till personlig och professionell utveckling inom företaget.


Om du tror att du har de rätta kvalifikationerna och är redo för en utmaning, skicka in ditt CV och personliga brev idag. Vi söker två advokater för denna tjänst och ser fram emot att höra från dig och tackar dig för ditt intresse!

Sök jobb som Vård- och Omsorgspersonal idag

Vi söker efter engagerad och erfaren vård- och omsorgspersonal som vill vara med och ge våra patienter den bästa möjliga vården. Som vård- och omsorgspersonal kommer du att ha en avgörande roll i att ge stöd och hjälp till patienter och deras familjer under deras vårdperiod.


Dina ansvarsområden inkluderar:


Utföra personlig omvårdnad och vård enligt plan och rutiner

Dokumentation av patientens hälsotillstånd och rapportera till ansvarig personal

Kommunicera och samarbeta med teamet och patientens familj för att säkerställa en högkvalitativ vård

Ge stöd och hjälp till patienten vid behov, t.ex. med måltider, hygien och förflyttningar

För att vara en lämplig kandidat bör du ha följande kvalifikationer:


Erfarenhet av arbete inom vård- och omsorgsyrket

God kommunikationsförmåga och empatisk förmåga

Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team

Grundläggande datorkunskaper för att hantera dokumentationssystem

Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor, samt möjlighet till personlig och professionell utveckling inom företaget.


Om du tror att du har de rätta kvalifikationerna och är redo för en utmaning, skicka in ditt CV idag. Vi ser fram emot att höra från dig och tackar dig för ditt intresse!

Lagerarbetare sökes

Vi söker en erfaren och pålitlig lagerarbetare till vårt team! Som lagerarbetare kommer du att ansvara för att hantera och organisera vårt lager på ett effektivt sätt.


Dina ansvarsområden inkluderar:

Lossning och lastning av varor

Inventering och märkning av produkter

Säkerställa korrekt leverans av varor i rätt tid

Hantering av returer och klagomål från kunder

Stödja lagerchefen i olika uppgifter vid behov

För att vara en lämplig kandidat bör du ha följande kvalifikationer:


Erfarenhet av lagerarbete

God fysisk hälsa och förmåga att hantera tunga laster

Noggrannhet och god organisatorisk förmåga

Förmåga att arbeta självständigt och i team

Grundläggande datorkunskaper för lagerhanteringssystem

Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor, samt möjligheter till personlig och professionell utveckling inom företaget.


För att ansöka, skicka ditt uppdaterade CV och personliga brev till oss. Vi ser fram emot att höra från dig och tackar dig för ditt intresse!

Ledigt jobb som Butikspersonal - Skicka in ditt CV idag!

Vi söker en butikspersonal som är vänlig och serviceinriktad för att bidra till utvecklingen av vår verksamhet. Som butikspersonal har du en nyckelroll i att ge våra kunder den bästa möjliga shoppingupplevelsen. Dina ansvarsområden inkluderar att möta och hälsa kunder välkomna till butiken, hjälpa kunder att hitta produkter och svara på frågor, hantera kassaarbete inklusive hantering av betalningar och återbetalningar, hantera och organisera lagersaldon och stödja butikschefen med olika uppgifter vid behov.


För att vara en lämplig kandidat bör du ha erfarenhet av arbete i butiksmiljö, god kommunikationsförmåga och serviceanda, förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team samt grundläggande datorkunskaper för att hantera kassa och lagersystem.


Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor samt möjlighet till personlig och professionell utveckling inom företaget. Om du tror att du har de rätta kvalifikationerna och är redo för en utmaning, skicka in ditt CV idag. Vi ser fram emot att höra från dig och tackar dig för ditt intresse!

Svensktalande kundsupport för Netflix - Aten, Grekland

Drömmer du dig bort till Greklands vackra miljöer och avslappnade livsstil?

Vill du jobba för ett globalt företag i Aten och sköta deras svenska kundtjänst? Då har vi jobbet för dig.

Våran kund har en halv miljon anställda runt om i Europa och tre olika kontor bara i Greklands huvudstad Athen. De sköter kundservice åt några av världens största varumärken såsom Philips, Apple och Microsoft. Vi söker dig som har erfarenhet av service och att hantera kunder i olika sammanhang, du bör vara självständig och driven till att göra ditt allra bästa varje dag på jobbet. Här får du en grundlig utbildning i produktkunskap, kundtjänst, teknik och fakturahantering de första 4 veckorna. Därefter besvarar du frågor och funderingar från svenska kunder över telefon, epost och chatt.

Att jobba i kundtjänst innebär att du kommer att ha många olika arbetsuppgifter och kundhanteringar varje dag. Det är ett omväxlande jobb där du alltid har en kund att hjälpa eller ett ärende att lösa. Det krävs därför att du är en naturlig problemlösare och har en positiv inställning.

Att bo i Greklands huvudstad är att ha möjligheten till att ta en mini-semester varje helg. Ifrån hamnen i Pireas kan man hoppa på båtar till alla de grekiska öarna och det kostar inte mer än några euro. Båtarna går året om och under lågsäsong är det ännu billigare att upptäcka landet när du har ledigt från jobbet. Grekland har ett väldigt bra klimat med lite regn jämfört med resten av södra Europa. Har du tur så kan det vara 25 grader och sol på julafton! Det är alltså ingen slump att Aten är listad som ett av de populäraste resmålen i Europa.

Det finns härliga restauranger och barer, stora kulturella arenor i världsklass, och en konstkultur av kreativitet och historia.

Arbetstiderna är 40 timmar per vecka.

Måndag-Fredag- Ibland kan helgjobb uppkomma

Skiften varierar mellan kl. 08.00-20.00

Arbetsuppgifter:

Svara på befintliga kunders frågor via samtal, mail eller chatt.

Hantera klagomål och problem med tålamod och empati.

Kunna effektivt lösa kundernas tekniska problem.

Anteckna och dokumentera detaljer från kontakt med kunder och åtgärder som vidtagits.

Vi letar efter kandidater som:

Pratar flytande Svenska och bra Engelska

Har ett intresse för service, och vill utvecklas inom branschen.

Dig som älskar att resa och vill utforska Grekland

Dig som är bra på att kommunicera och ta reda på kunders behov

Vi Erbjuder:

14 fulla utbetalningar av lön om året

Fast lön + bonus

Betald flygbiljett + 2 veckors hotell

Löpande betald utbildning

Sjukförsäkring

Husläkare

Rabatt på restauranger & affärer

Roliga lagaktiviteter både under arbetstid och efter

En fot in i ett välkänt företag där du kan starta din karriär på riktigt

Vill du arbeta inom IT support eller kundtjänst, få ett attraktivt flyttpaket, bo i ett varmt land och skaffa vänner för livet?

Tveka inte, sök jobbet nu!

Du får:
Semester - 21 dagar

Omplacering – Fråga rekryteraren

Provperiod - 3 månader

Startdatum - pågår

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Svensktalande lönespecialist i Granada, Spanien

Arbeta för en global ledare för att hjälpa organisationer att få HR att fungera bättre, genom att omvandla sin affärskritiska HR-verksamhet för att leverera mer effektiva och effektiva personkritiska tjänster

Om Granada:

Granada ligger vid foten av Sierra Nevada-bergen, en nationalpark som utsågs till biosfärreservat av UNESCO 1986.

Floden Darro rinner genom den gamla staden och delar kullarna i Sacromonte och Albaycin, kullarna i Alhambra. De viktigaste floderna i Granada är Genil, Trevélez och Poqueira.

Jobbet: Lön, specialist

Att bidra och vara en del av teamet som ansvarar för support och genomförande av datahanterings-/kundtjänstaktiviteter, för att säkerställa att utdata är korrekta och i tid. Ditt ansvar kan vara fokuserat på kundservice, och du kommer att vara flexibel och stödja löneuppgifter vid behov.

Leverans Nyckelansvar

Stödja chefer med klientengagemang, se till att all information är korrekt och tillhandahålls i tid

Stöd säljprocessen för att säkerställa att tjänstens omfattning är genomförbar och lyft fram eventuella problem omedelbart till Senior Operations Manager

Tillhandahålla support och vägledning för alla implementeringar och gå liv, samtidigt som du säkerställer att automatisering och standarder används

Leda projekt utformade för att förbättra kundnöjdhet och affärsresultat

Tillhandahålla dagligt funktionellt stöd till teamen för att stödja framgångsrik leverans av löner

Ansvarig för underhållet av arbetsboken Country Solution

Ansvarig för hanteringen av lagstiftningens färdplan och se till att teamet är uppfostrat i kommande förändringar och processer uppdateras där det behövs

Ansvarig för att lösa tekniska/funktionella problem som eskalerat från teamet och se till att alla systemproblem/defekter rapporteras korrekt och biljetter loggas med nödvändiga detaljer och bevis så att applikationstjänster och/eller produkter kan undersöka

Arbeta med Operational Management, Transformation och Products för att implementera automation, innovation och eventuella ständiga förbättringsprogram

Ansvarig för årets slut för att säkerställa att deadlines hålls framgångsrikt

Identifiera merförsäljningsmöjligheter proaktivt

Stöd Management med lösning av klienteskalationer, tillsammans med lärdomar

Uppskola och utveckla teammedlemmar genom utbildning och coachning för att de ska kunna fullgöra sin roll

Alight säkerhetsstandarder följs och följs

Förmåga att känna igen och hantera känslig och konfidentiell information på ett lämpligt sätt

Tidsregistrering ska slutföras i tid och exakt

Bidra till teammöten och ta upp eventuella frågor omedelbart till din verksamhetschef

Se till att du är uppdaterad med alla Alight-meddelanden och kommunikationer

Bygg goda relationer med alla branscher

Deltar i projekt efter behov och uppdrag

Din profil:

Talar flytande engelska och svenska

Har den nedan beskrivna erfarenheten

Intresse av att flytta till vackra Granada

Intresserad av en karriär inom finans

Erfarenhet behövs:

Arbetserfarenhet:

Modersmål/flytande svenska, god engelska är prioritet

Goda kunskaper om svensk lönelagstiftning, processer och policys är önskvärt

Förmåga att tillämpa kunskap om lönelagstiftning i hela företagets nätverk.

Säker och trovärdig som ansiktet utåt för lönehanteringen för verksamheten, HR-intressenter och teammedlemmar.

Arbetslivserfarenhet i en komplex lönemiljö med hög volym.

Mycket numererad med god känsla för detaljer.

Erfarenhet av att arbeta inom en HR Business Partnering Model.

Utmärkta IT-kunskaper

Utbildning:

BA/BS i ett affärsrelaterat område som redovisning, personal,

Företagsekonomi, eller motsvarande kombination av utbildning och erfarenhet

• 2-3 års relevant erfarenhet av att administrera löner eller hälsa & välfärd/förmåner

i en HR-konsult-, HR-outsourcing- eller företagsmiljö.

• HRIS-kunskap: Workday, SAP eller PeopleSoft-kunskap föredras

Önskvärd:

• Erfarenhet av att arbeta med HR och lönedata

Vad vi erbjuder:

Ditt flyttpaket inklusive flyg, 1:a veckan + 1:a månaden boendetillägg.

Gruppaktiviteter, yogaklasser, psyko-fysiskt välbefinnande, etc.

Färsk frukt varje vecka, rabatter med hälsoklubbar, restauranger, biografer och mycket mer (...)

Språkkurser (spanska, engelska, tyska, franska, italienska, etc.) Internationell och multikulturell miljö (25+ talade språk)

Flexibilitet och smart arbete

Karriärutvecklingsplaner

Transparenta belönings- och erkännandesystem

Är du rätt profil för det här jobbet, vänligen prata med vår svensktalande rekryterare och låt oss hjälpa dig att göra en mördande ansökan.

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Försäljningsagent Malmö

Är du intresserad av lagstiftning och är du bra på att prata med människor? Kan du sälja och har du empati? Då är förmodligen du den vi söker, läs vidare här!


Om Malmö:

Malmö nämns i historien för första gången år 1200. Stadsnamnet var då Malmoghe eller Malmhauge. Namnet är sammansatt av malm (sand) och hög (bank).


År 1437 fick Malmö sitt stadsvapen hos den skånske greven av Erik av Pommern. Stadsvapnet fick två grepp med röda kronor, som togs från kungens eget vapen, vilket troligen var ett försök att få sympati från stadens medborgare. Kung Erik lät också bygga Malmöhus fästning.


I den danska reformationen spelade Malmö en viktig roll. Malmös borgmästare Hans Mikkelsen översatte tillsammans med lunnefågelkaniken Christiern Pedersen bosatt i samma stad Nya testamentet till danska och Malmöprästen Claus Mortensen Tøndebinder gav ut den första danska psalmboken, Malmöpsalmboken.


Vid freden i Roskilde 1658 fick Danmark avstå Malmö tillsammans med resten av Skåne till Sverige. Malmö präglades av de dansk-svenska krigen både före och efter kapitulationen och av försvenskningen av Skåne under följande kungar.


Om företaget:

Vi erbjuder dig och din familj enkla och transparenta juridiska lösningar. Våra råd utgår från dina eller din familjs önskemål och behov, varefter vi förklarar för dig på ett enkelt och begripligt sätt vad som är möjligt. Våra jurister har mångårig erfarenhet av rådgivning i känsliga familje- och arvsrättsliga frågor och tar hand om dina specifika önskemål och behov. Samtidigt gör de dig uppmärksam på ev oförutsedda scenarier du / jag som ogifta eller makar - med eller utan barn - kan ha förbisett. Våra jurister tar hand om dina önskemål och behov utifrån den inledande diskussionen och skräddarsyr t.ex. ett testamente eller ett äktenskapsförord som du måste godkänna. När vi tillsammans har sett till att du som kund får sinnesro godkänner du den lösning vi presenterat för dig.


Råden ges på dina villkor till marknadens mest konkurrenskraftiga priser. Vi håller nere kostnaderna genom att låta dig välja exakt det ramverk som ger dig mest sinnesro och trygghet innan du fattar ett slutgiltigt beslut. Våra jurister erbjuder som något nytt råd pr. telefon- eller virtuellt skypemöte, samt ett mer traditionellt möte med dig på vårt kontor. Som de enda på marknaden erbjuder vi även hembesök av våra jurister, där du kan få råd och fatta beslut ensam eller tillsammans med din familj i ditt eget hems trygga ramar. Din Familjejurist ger dig därför, som något helt unikt, möjligheten att välja just den lösning som gör det enkelt för dig och ger dig trygghet. Som kund kommer du att upptäcka att vi lägger högsta vikt vid dina behov och att kundupplevelsen är sammanhängande och stabil från början till slut.


Om jobbet:

Du kommer att ringa på heta leads (genererade via Facebook, påverkaskampanjer etc.) och prata med folk om deras "sista vilja" och ge dem råd om den bästa lösningen (merförsäljningsvilja) enligt de individuella behoven. Du måste kunna prata med alla typer av människor och förstå deras behov och ändå ha förmågan att stänga försäljningen över telefon. Normal dealstorlek ligger runt 8-10 000 sek per. försäljning. är inte direkt på KPI:er.


Din profil:

Måste vara okej med höga samtalsvolymer

Erfarenhet av försäljning utgående eller merförsäljning

Utåtriktad och ivrig att lära

Vänlig och förstående

Vi erbjuder:


3 veckors betald utbildning

Kollegor för hela Norden

Spännande ung arbetsmiljö

Goda utvecklingsmöjligheter

Fasta arbetstider

Bra fast lön och målbonus

Om du är intresserad av ett jobb som säljare, skicka ditt engelska CV till oss idag, eller kontakta vår rekryterare Sofie. Hon kan hjälpa till att svara på alla frågor 🙂

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Svensktalande Försäljningskonsult DK Köpenhamn

Nu erbjuder vi chansen att jobba med en välkänd och populär produkt inom larmlösningar i Danmarks mysiga huvudstad. Du kommer att få en utbildning i produktkännedom och lära känna människor från hela världen på ett internationellt kontor, ta din karriär till nästa nivå! 


Har du jobbat inom försäljning tidigare och vill nu ta nästa steg och jobba utomlands så är det här ett perfekt val för dig. Köpenhamn är en av de populäraste städerna i Europa, med mysiga smågator och mycket rik historia. Visste du t.ex att Danmark är världens äldsta monarki och de har bevarat mycket gamla byggnader från hundratals år tillbaka? 


I Köpenhamn anordnas många stora konserter, museum som ställer ut intressant konst och roliga upplevelser att hitta på om helgerna. En av Köpenhamns kändaste ställen är Kristiania som är ett parallellsamhälle för folk med olika livsstilar. Området bildades 1971 då hippies tog över det gamla militärområdet. Idag är det ett färgglatt och mysigt ställe där man kan käka på mysiga restauranger, gå ned till den lilla sjön eller träffa människor som gärna berättar om sin annorlunda historia. 


Kontoret i centrala Köpenhamn har tusentals anställda på olika projekt från några av världens största bolag. Här jobbar människor från många olika nationaliteter och du kommer med stor chans att lära känna mycket nya vänner. Som deras nya säljare kommer du att utbildas i produktkännedom, medlyssna med mer erfarna säljare och coachas dagligen för att kunna nå din drömlön. 


Som säljare har du dels en fast lön men även provision utefter provision, detta gör att du är din egen lyckas smed och gör du bra ifrån dig så finns det inget tak på hur långt du kan nå!

Om tjänsten: 

Försäljning över telefon 

Måndag-Fredag 10-18 

Heltidstjänst (37 timmar/vecka) 

Betald utbildning

Vad vi söker: 

Gärna tidigare erfarenhet av telefonförsäljning 

Vana av att arbeta med datorer och olika program

Viljan att lära sig och påverka din egen lön

En utåtriktad, driven och tävlingsinriktad person 

Gärna erfarenhet av lagsport 

Vill du flytta till Köpenhamn omgående och starta ett nytt jobb där du kan påverka din egen lön varje månad men ha tryggheten med en hög fast lön? Då tar vi gärna emot ditt cv och pratar mer med dig.

Du får::

Semester - 25 dagar

Omplacering – Fråga rekryteraren

Provperiod - 3 månader

Startdatum - snarast

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Svensk onlinespelpresentatör på Malta

Svenska · Malta

Vill du komma bort från den mörka vintern i Sverige? Här är din chans!!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceminded och vill jobba utomlands?

Brinner du för att vara med i kameran?

Vill du bli stjärnan i din egen Game Show?

Vi söker Spelpresentatörer som vill arbeta i en fartfylld och internationell arbetsmiljö för vår studio på Malta. Som spelpresentatör kommer du att tillbringa större delen av din arbetsdag framför kameran och leda spelet och interagera med spelarna. Jobbet kommer att hjälpa dig att utveckla din presentationsteknik och din förmåga att multitaska. Som spelpresentatör/värd kommer du att ta presentationen till en helt annan nivå. Du kommer att delta i sprudlande, robusta och interaktiva konversationer med dina spelare på bordet, vilket tar spelarupplevelsen till nya höjder, inte bara genom din energi och personlighet utan också din förmåga att underhålla.

Vi kräver ingen specifik tidigare arbetslivserfarenhet utan vi vill att du har arbetat minst deltid i ett eller två år, gärna med tjänsterelaterade uppgifter. Vi kräver även att du behärskar svenska språket flytande och att du har en konversationsnivå i engelska. Du kommer att tillbringa de första tre veckorna av din anställning hos oss i vår akademi där du får lära dig hur du leder ett spel Blackjack och Roulette samt hur du agerar framför kameran.

Förutom en arbetslivserfarenhet som kan ge dig värdefulla yrkeskunskaper för en framtida karriär, ger dig en möjlighet till personlig utveckling att flytta till Malta för att arbeta hos oss. För många av våra teammedlemmar på Malta är detta deras första erfarenhet av att bo utomlands på egen hand. Dessutom sänder vi på 18 språk från vår Malta-studio och det finns mer än 40 olika nationaliteter i våra team, så arbetsmiljön vi erbjuder på Malta är verkligen dynamisk och internationell.


Vi erbjuder dig:

Flyttpaket (flyg och boende de första 20 nätterna - om tillämpligt)

Månatliga bonusar; baserat på prestation, lagspelare attityd och lojalitet

Upp till 3 veckors utbildning i vår akademi

Gratis gymmedlemskap

Workshops i saker som; smink, hälsosamt liv, presentationsförmåga och branschkunskap

Avlämning av taxi nattskift

Kvalifikationer

För att ansöka behöver du vara:

Behärskar svenska flytande, praktiska kunskaper i engelska är viktigt

Serviceinriktad med god kommunikationsförmåga

En snabblärare

En flexibel lagspelare

Professionell, mogen och med en naturlig förmåga att följa arbetsregler

En underhållare i hjärtat

Utmärkt kundservicekunskaper

Hantera spelarens förväntningar och beteende

Minst 18 år gammal

Observera att du behöver ha giltiga resehandlingar och att vi kommer att be dig tillhandahålla ett giltigt polisintyg och ett skriftligt utlåtande från din senaste arbetsgivare.

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Svensk Försäljningsagent Forex

Svensk Försäljningsagent Forex

Svenska · Malta

Söker du ett nytt jobb där du får nyttja din fulla potential, lära dig något nytt, bestämma din egen lön och samtidigt bo på en paradisö med nya häftiga upplevelser varje dag?

Det här är en position som kräver att du är en tävlingsmänniska med en stor vilja att tjäna pengar och vinna tävlingar. Du kommer att få alla verktyg och daglig coachning för att du ska kunna nå din fulla potential som säljare och själv kunna påverka din lön varje månad.  

Malta är en härlig Medelhavsö som ligger mellan Italien och Afrikas kust. Huvudstaden Valetta är en populär destination för turister tack vare de medeltida byggnaderna, långa shoppinggator och vackra hamnarna. St. Julians är Maltas näst största stad och här finns många företag som anställer skandinaver, vilket har gjort staden till en samlingsplats för tusentals européer som valt att påbörja en internationell karriär i solen. De officiella språken på Malta är engelska och maltesiska vilket gör att det är lätt att lära känna nya människor på ön, och de flesta är väldigt välkomnande. Bli inte förvånad om du blir medbjuden på en båtresa till blå lagunen med någon du precis träffat! 

Våran kund sköter kundservice och försäljningen för en av forex populäraste plattformar. Som säljare är ditt jobb att kontakta svenska potentiella investerare och erbjuda dem att registrera sig på plattformen. Du kommer att få en utbildning i finansiella produkter och trading så att du kan lära vidare till dina kunder om hur det fungerar när man handlar med värdepapper såsom aktier, fonder eller kryptovaluta. 

Det här en fantastisk väg att gå om du har studerat ekonomi/finans eller har ett generellt intresse och vill lära dig mer om hur trading fungerar i praktiken. Du kommer alltid att ha drivna och motiverande coacher på plats som gör allt för att hjälpa dig att nå dina mål, öka din månadslön och sätta ditt namn på topplistorna. 

Du kommer att arbeta tillsammans med ca 60 andra svenskar i eget team och ringer endast svenska kunder. På kontoret i ST. Julians jobbar i dagsläget över 350 personer från hela världen, så du kommer att få många internationella vänner och kollegor! 

Punkter om tjänsten:

Punkter om vad vi söker:

 

Är du tävlingsmänniskan vi söker och vill jobba på en av Europas vackraste öar? Då är detta jobb perfekt för dig. 

Ansök nu genom att klicka på “apply now” eller maila våran svenska rekryterare för övriga frågor. 

Sök jobbet med CV till ehlrekrytering@gmail.com

Vill du jobba för ett globalt företag i Aten?

Vill du jobba för ett globalt företag i Aten och sköta deras svenska kundtjänst? Då har vi jobbet för dig.

Våran kund har en halv miljon anställda runt om i Europa och tre olika kontor bara i Greklands huvudstad Athen. De sköter kundservice åt några av världens största varumärken såsom Philips, Apple och Microsoft. Vi söker dig som har erfarenhet av service och att hantera kunder i olika sammanhang, du bör vara självständig och driven till att göra ditt allra bästa varje dag på jobbet. Här får du en grundlig utbildning i produktkunskap, kundtjänst, teknik och fakturahantering de första 4 veckorna. Därefter besvarar du frågor och funderingar från svenska kunder över telefon, epost och chatt.

Att jobba i kundtjänst innebär att du kommer att ha många olika arbetsuppgifter och kundhanteringar varje dag. Det är ett omväxlande jobb där du alltid har en kund att hjälpa eller ett ärende att lösa. Det krävs därför att du är en naturlig problemlösare och har en positiv inställning.

Att bo i Greklands huvudstad är att ha möjligheten till att ta en mini-semester varje helg. Ifrån hamnen i Pireas kan man hoppa på båtar till alla de grekiska öarna och det kostar inte mer än några euro. Båtarna går året om och under lågsäsong är det ännu billigare att upptäcka landet när du har ledigt från jobbet. Grekland har ett väldigt bra klimat med lite regn jämfört med resten av södra Europa. Har du tur så kan det vara 25 grader och sol på julafton! Det är alltså ingen slump att Aten är listad som ett av de populäraste resmålen i Europa.

Det finns härliga restauranger och barer, stora kulturella arenor i världsklass, och en konstkultur av kreativitet och historia.

Arbetstiderna är 40 timmar per vecka.

Måndag-Fredag- Ibland kan helgjobb uppkomma

Skiften varierar mellan kl. 08.00-20.00

Arbetsuppgifter:

Vi letar efter kandidater som:

Vi Erbjuder:

Vill du arbeta inom IT support eller kundtjänst, få ett attraktivt flyttpaket, bo i ett varmt land och skaffa vänner för livet?

Tveka inte, sök jobbet nu!

Semester - 21 dagar

Omplacering – Fråga rekryteraren

Provperiod - 3 månader

Startdatum - nu

Sök jobbet med CV till: ehlrekrytering@gmail.com


Lagerarbetare sökes

Vi söker en erfaren och pålitlig lagerarbetare till vårt team! Som lagerarbetare kommer du att ansvara för att hantera och organisera vårt lager på ett effektivt sätt.


Dina ansvarsområden inkluderar:

Lossning och lastning av varor

Inventering och märkning av produkter

Säkerställa korrekt leverans av varor i rätt tid

Hantering av returer och klagomål från kunder

Stödja lagerchefen i olika uppgifter vid behov

För att vara en lämplig kandidat bör du ha följande kvalifikationer:


Erfarenhet av lagerarbete

God fysisk hälsa och förmåga att hantera tunga laster

Noggrannhet och god organisatorisk förmåga

Förmåga att arbeta självständigt och i team

Grundläggande datorkunskaper för lagerhanteringssystem

Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor, samt möjligheter till personlig och professionell utveckling inom företaget.


För att ansöka, skicka ditt uppdaterade CV och personliga brev till oss. Vi ser fram emot att höra från dig och tackar dig för ditt intresse!